Klockan är lixom 4 på natten och ja får it sömn -.- och plus det ska ja vakna klockan 8 för ja har ett möte i Matinkylä nära ett köpcentrum Iso Omena i Esbo :) Men tänkte tala lite om min sommar hittills ;D Jag har inte änn gjort så mycker jag har typ bara chillat med vänner i Karis och firat midsommar och varit och simmat ett par gånger också i Karis :) Men nu är ja i Esbo och snart får man mycket program framför sig :D För jag ska nu denhär veckan träffa många av mina Esbo vänner och sen kommer kära Johanna från Karis hit till oss på Onsdagen? Tror ja det var :) <3 Och sen tilll veckoslutet riktar jag mei själv mot Åbo :D Där ska ja ha kul med en vän därifrån och min syster följer med så vi ska titta runt, simma, äta, gå och se på film och sånhärnt som man gör på ställen där man inte bor :) Och sen inom en månad så ska jag på RIHANNA konserten med en vän och sen ska ja ti Barcelona med min mamma efter det :D Så ja börjar ha lite fullt upp :) Sen skulle ja ennu planera nått annat smått och roligt och göra före Barcelona resan ;) 
 
 
Sen ska vi beställa en Ipad och en systemkamera och Wii spelet :) Ska bli roligt :D Men ha det så bra och nu ska jag försöka gå och sova! :) Gonatt :D

Kommentera

Publiceras ej